Mål i livet

Pappa försöker alltid få mig att tänka på vad jag har för "livsmål". Jag tänker och tänker så det knakar. Jag kan väl inte påstå att jag har några direkta "livsmål". Men det är lite saker som jag vet att jag verkligen vill.
Jag har alltid velat lära mig flytande franska, och det ska jag banne mig göra också!! Sen vill jag lära mig lite portugisiska också, det pratas ju trots allt mycket portugisiska i mitt ena hem. Och man vill ju kunna hänga med lite i alla fall.

En lägenhet vill jag ha också. En alldeles egen två i Stockholm, helst i stan men någon närförort går också bra. Min lägenhet ska bli så fin och jag ska köpa massa fina koppar, handdukar, ljus och det kommer aldrig ta slut. Jag ska inte ha en IKEA lägenhet utan jag ska ha världens finaste. Den dagen den dagen.

Sen vill jag lära mig att slåss också. Lite konstig grej, men har alltid velat det. Vet inte om jag sett för mycket film eller vad det är frågan om. Har haft planer på att börja på allt från kickboxning till karate. Men har ju inte så hänt så mycket på den fronten. Men tänkte ta tag i det inom en snar framtid. Ta tag i alla mina mål faktiskt.

Sen vill jag även ta körkort, fick ju två veckors intensiv kurs i 18-årspresent. Har inte gått något vidare med det heller. Men som sagt, det kommer det kommer.

I Höst ska jag börja ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback