Mycket saker, lite tid

Igår var en sjutk stressig dag. Jag ville bara hänga lite längre med alla jag skulle träffa. Men har man lite tid och har bestämt sig för att klämma in många får man väl skylla sig själv. Hann inte med allt, som vanligt. För sällan och för lite tid! Planen var egentligen att åka med 06.15 tåget imorse, men förlorade auktionen på tradera igår kväll. Och lika tur var väl det, hade varit sjukt trött annars. Var helt död imorse, och behövde inte gå upp förens 7 typ.
Så nu stannar jag i staden till 14.25 idag. Är planen iallfall. Är fortfarande lite orolig eftersom det är "snökaos" i Stockholm för tillfället. Läste att det var sjukt mycket förseningar igår. Men de borde ju ha hunnit fixa alla fel tills jag ska åka tänker jag. Å andra sidan skulle det vara rätt skönt om tåget blev typ 1 timme och 10 min sent eller något. Då får jag ju reseersättning från SJ, dvs mina pengar tillbaka. Är ju alltid bra. Mindre bra är att jag åker andra klass, då får man inget uttag till datorn. Hinner väl se en film, sen är det kört. Då blir det sova av, just nu är jag så sjukt trött. Funderar på att sova lite innan jag ska iväg och äta lunch med Sissi. Men känns dumt, jag har ju 6 timmar, kanske mer?, att sova på senare på tåget. Lika bra att vara lite trött, så går det lite fortare. Borde dock släpa mig in i duschen, men det är så jobbigt. Är så kallt här hemma också, så vill inte ta av mig alla kläderna. Det skulle vara skönt om vi hade en ångbastu här hemma känner jag, men sådan lyx bjuds det inte på.

Känns iaf som att det kommer bli ganska kul att flytta hem till Stockholm i höst, det finns så många här man inte hängt med på så länge. Som man nu inser att man faktiskt saknar. Sen finns det ju det man inte saknar också. Svårt det där. Funderar på att ge mig ut på stan i jakt på en ny hoodie, men jag är ju pank så är väl inte världens smartaste plan. Hm.. Livet är svårt.


Emmis fina STORA mage!

Kommentarer
Postat av: Annie

....och STORA bröst.



förlåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback