När lördagsnatten övergår till söndag

Igår var det bra! Det shottades och dracks vin så det stog härliga till! Videon var grym, och imorgon får ni också se den! Weho!

Denna söndag har varit helt underbar. Vi har kort och gott hängt i soffan hela dagen. Kollat på Hugan och Pippi långstrump, hängt lite framför facebook. Spelat spel och lekt lekar. Sen bjöd Anna bakisgänget på pannkakor! Bästa bästa, taack!

Har typ fått ögoninflamation eller något. När jag gick och la mig vid 6 snåret imorse var allt frid och fröjd. Tvättade bort mitt smink, med kanske något för mycket sminkborttagning. Undrar om det är den som spökar? När jag vaknade imorse hade jag jätteont under ögat. Kollar mig i spegeln och ser att det är lite uppsvullet. Nu har hela dagen gått och det är typ värre? Vad är det som händer? Hoppas verkligen att det är borta imorgon, orkar inte med en grön outfit och svullet öga. Värre får man ju leta efter!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback