Sol idag med!!!

Den här helgen är så underbar. Ledig även idag, och vaknar upp inte bakis. Igår kväll chillades det hemma med familjen + Lisa. Vid elva tiden när resten skulle kasta in handduken kände jag och Sarah för att ta oss en sväng förbi Quadiz. Nyktert en fredag 23.00 var ju inte de något att hänga i granen. Det insåg vi efter ca 30 sek, så det blev en promenix hem igen. Skönt att man bor nära kände vi. Gick istället in till grannarna som tidigare inviterat oss till pokerkväll med sprit. De hade nyss avklarat pokerspelanet och nu var det istället rockband som gällde. Jag spelade trummor och det gick väl sådär. 60% på easy, men jag jobbar på det! De har även lovat att stämma Hannas blåa gitarr när hon köpt nya strängar. Och det är ju alltid bra, då kan hon och Nina börja jama igen!

Sen har jag även fixat lite till på min film, kan ju inte sluta filma och lägga till. Problemet är ju att jag vill ha intervjuer med massa, om varför de är i Oslo och så. Men får ju alltid till det. Sen tjatar alla om att filmen ska bli klar, vilket jag förstår. Sjukt seg är jag. Men då klipper jag bara ihop allt material jag har, och visar för dom. Fast filmen inte alls är klar, inte alls på det sättet jag vill ha den. Så nu lägger jag till lite nytt varje dag istället. Extended version skulle jag vilja säga.

Idag ska jag hjälpa Martha att flytta, och ikväll blir det fest med stort F. Först middag med Martha, sen tjejförfest, om vi kan hålla det så. Blir alltid killfest, men nu jävlar! En liten förfest borde vi ju kunna styra, med bara oss typ. Sen blir det Adam Tensta och Bankmenn wow wow wow! Tror detta kommer bli en bra kväll! Får bara se till att inte dricka för mycket, då blir det bordsdans eller däckning. Känner mig själv gör jag ju iaf.

KOOOOOOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback