Tröööööttter

Snart är det här min vardag igen!

Jag är inte van att jobba kväll hela tiden, blir ju helt slut!
Är så sjukt när man slutar så här sent, man blir så himla sliten! Nu stänger jag fredag och lördag också. Inte en ultimat helg med andra ord. Slutar 23.30 varje kväll. Även om man tror att man ska vara taggad och orka gå ut efter så händer det sällan. Det enda man vill är ju att gå hem, äta lite och lägga sig i sängen med sin kära dator. Haha!
Nästa vecka jobbar jag också 6 dagar, sen är jag ledig på söndag. Och sen på måndag, ja då åker jag till London. För att på tisdagen flyga till Jamaica!!!! Åh jag längtar så!!

Idag var jag och Nina och köpte solkräm! Sjukt att vi båda ska till Sydamerika ungefär samtidigt, men inte tillsammans! Jag ska nog prova att vinka till Costa Rica från Jamaica, hoppas hon vinkar tillbaka!

Rotade igenom min gamla neccessär från Asien-resan idag. Där hittade jag en massa konstiga salvor, som jag och Nina efter lite detektivarbete, luskade ut vad de var emot. De flesta var för brännsår och sår typ. Låter de ligga kvar, man vet ju aldrig vad som händer på Jamaica! Hittade även alkogel, våtservetter och järntabletter! Det kan ju inte bli mycket bättre :) Sen var det massa skit jag slängde också. Gamla utskrivna flygbiljetter och boardingpass. Känns lite overkill att spara på det, kommer ju ändå aldrig ta fram dem och drömma mig tillbaka direkt.


Nej nu ska jag sooooova! Kos & klem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback