Video-relase!

Ikväll ska det vara relasefest för videon som vi var med och spelade in för någon månad sen! Ska bli sjukt kul! Men roligast kommer det nog bli på måndag när den släpps på internet, typ youtube! Då jävlar ska ni få garva haha! Nej men den är bra,  tippar på att låten kommer bli en hit! Ni i Sverige får hjälpa till att hypa den där hemma haha!

Köpte med mig massa alkohol från Sverige, eller massa och massa men en 3 liters dunk med vin och 3 cider. Kom på idag att jag typ inte kommer kunna gå ut mer än en gång till innan jag åker. Kommer ju däcka klockan 10 för jag är för full. Eller kanske inte.. Men typ.
Nästa vecka jobbar jag Mån-lör, och stänger tors,fre och lördag. Och man blir så jävla sliten när man slutar 23.30 en fredag eller lördag kväll. Blir inte så jävla taggad för att gå ut. Sen helgen efter det ska jag stänga igen, tror jag. Och sen åker jag till Jamaica!! Tiden kommer gå sjukt snabbt, lite läskigt nästan!

Hoppas jag fått med mig allt hemifrån nu, men tror det är lugnt. Letade lite i min gamla garderob hos pappa. Upptäckte att jag tydligen bara slängt in massa skit sen Asien-resan längst ner i en garderob. Där låg min necessär fylld av massa konstiga krämer, saltvattenslösningar, aloe vera gel och gud vet vad. Kan nog bli bra, kom även på att man hade en resehandduk. Och hittade både sarong och sidenlakan. Fanns en full påse med nytvättade och strukna kläder från något tvätteri i Bangkok. Skönt att jag inte ens brytt mig om att packa upp något haha. Men nu fick lite grejer åka med till Oslo, så får vi se om de kommer med till Jamaica. Tog ju aldrig med min ryggsäck nu, så hoppas att Hannas ryggsäck rymmer allt skit jag tänkte ta med mig.

Ska bli kul med en helkväll i Oslo, behövs ett powernap först bara tror jag. Blir trött när man börjar jobba kl 07. Jag vill ju ha ork att kunna dansa hela natten lång!



KOOOOOOOOOS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback