LAST NIGHT IN OSLO

Sista kvällen i Oslo på lääänge, en månad är läääänge. Känns sjukt faktiskt, jag tror inte riktigt att jag fattat det heller. Kom nyss på att jag kanske skulle skriva upp mitt bokningsnummer, eller skriva ut min London biljett. Det går bra nu. Känns som att jag glömt allt viktigt typ, men det löser sig nog. Det viktigaste är väl pass och bankkort. Och det har jag väl, tror jag. Kom på nu att jag ska packa ner mitt svenska handelsbanken kort. Hm om jag fortsätter så här kommer jag väl komma på 1000 saker till jag har glömt att packa ner.
Idag har jag haft världens huvudvärk hela dagen. Jag trodde inte att jag kunde bli så här bakis, men ack så fel jag hade. Urs och fy, har legat och chillat i soffan hela dagen, sett nya Wallander filmen. Ätit lite mat, och ätit ännu mer mat. Sen har vi även haft storstädning här hemma! Så nu är det rent och fint!
Nu ska jag och Hanna se film, sen ska jag försöka sova. Känns som att det kommer gå bra, helt död.
KOOOOS
Kolla min resedagbok sen:) KLEM

Kommentarer
Postat av: Annie

ÅÅÅH KOMMER SAKNA DIG!!

fick ditt sms men gick inte att svara..



PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback